Medewerker Customer Service Center Centrale Werkplaats Dealergroep Stern (fulltime)

Amsterdam

Gaat jouw hart sneller kloppen van een tevreden klant? Zo één die op een verjaardag wél dat ene voorbeeld aanhaalt hoe goed hij is geholpen? Ben jij degene die affiniteit heeft met techniek en auto’s en accuraat in het maken van afspraken? Dan kunnen we jou bij Dealergroep Stern heel goed gebruiken.

De nadruk in deze functie ligt op het inplannen en afhandelen van afspraken voor de werkplaatsen. Samen met het team zorg je voor optimale centrale werkplaatsplanningen en werkorders. Daarnaast heb je commercieel inzicht en ben je in staat om dagelijkse upselling te realiseren om een zo hoog mogelijk werkaanbod voor de werkplaatsen te realiseren. Jij weet voorstellen te doen voor de verbetering van de bestaande processen en procedures, waarmee de efficiency en effectiviteit wordt vergroot. Ook ben je zeer klantgericht en weet je klachten op de juiste wijze op te lossen en daarmee de klanttevredenheid te verhogen.

We zoeken een gepassioneerde medewerker die voor mooie automerken wil werken en een bijdrage wil leveren aan het verhogen van het perfecte klantcontact binnen het Stern Customer Service Center (CSC). Net als jij, vinden we dat klanttevredenheid geen score in Excel is, maar een serieuze business. De rode draad van jouw functie: echt mensenwerk. Als jij daar het juiste gevoel voor hebt en over de juiste kwalificaties beschikt om klanten en prospects ultiem te bedienen, dan drinken we graag een kop koffie met jou om kennis te maken.

Wat neem je mee?

Laten we beginnen met je eigen personality. Geen mens is hetzelfde, maar we kunnen wel met z’n allen toewerken naar het gezamenlijke doel: super tevreden klanten. Ervaring met het werken op een customer service center is een pré. Verder vragen we dat je :

  • Woont in de regio Amsterdam Zuidoost;
  • Een aantoonbare technische werkervaring en kennis in de automotive een pré is;
  • Ervaring met inplannen van werkplaatsafspraken hebt en in staat bent de juiste werkorders te maken.
  • Goede kennis van automatiseringssystemen (bij voorkeur Autoline) hebt;
  • MBO denk- en werkniveau hebt en minimaal 24 uur per week beschikbaar bent;
  • Weet wat echte hospitality is, je gaat voor een top klantbeleving en bent service- en kwaliteitsgericht;
  • Een duidelijke en accentloze telefoon stem en goede communicatieve vaardigheden;
  • Een goed commercieel inzicht hebt en daarmee meerverkoop / upselling kan realiseren;
  • Beschikt over een flexibele, enthousiaste instelling en een doorzetter bent;
  • Een echte teamplayer bent, die stressbestendig is.

Op ons nieuwe Customer Service Center is werken met flexibele werktijden mogelijk, ook ‘s avonds en op zaterdag staan wij klaar voor onze klanten.

Waarom wil jij bij ons werken?

Binnen Stern zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s die vinden dat ze ook bij Stern passen, want dan heb jij het naar je zin en ga je met plezier naar je werk.

  • Een goed salaris, inclusief alle benodigdheden om je werk goed te kunnen doen;
  • Een uitdagende functie met ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden bij de grootste en beursgenoteerde organisatie in de automotive;
  • Een heerlijke lunch in ons bedrijfsrestaurant.

Wie zijn wij?

Stern is één van de grootste automotive concerns in Nederland en marktleider op het gebied van automobiliteit. Naast onze autodealerbedrijven, bieden wij ook andere mobiliteitsdiensten, waaronder leasing, verhuur en schadeherstel. Binnen Stern hangt een informele werksfeer waarbinnen ruimte is voor feedback en persoonlijke ontwikkeling. We hebben ruim 2.200 collega’s verspreid over diverse vestigingen in het hele land.

 

Acquisitie en/of verdere publicatie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

 

Interesse?

Solliciteer direct

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Evert van der Werff, Teamleider Customer Service Center Stern, telefoonnummer 030 - 26 444 85.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld