Mercedes-Benz Contact. Uw Personal Assistance.

Kent u dat? U zit achter het stuur, en ineens realiseert u zich dat u nog een onderhoudsafspraak moet maken. Of iets wilt overleggen met de werkplaats. Dus op naar de eerste de beste parkeerplaats, want dat telefoonnummer heeft u natuurlijk niet paraat. Bovendien heeft Stern Auto uw kenteken en kilometerstand nodig. En waar staat toch dat chassisnummer? Gelukkig is er een veel eenvoudigere oplossing: Mercedes-Benz Contact.

Mercedes-Benz Contact: 24 uur per dag 7 dagen in de week contact met Mercedes-Benz
Met Mercedes-Benz Contact kunt u 24 uur per dag telefonisch contact opnemen met het Customer Assistance Center van Mercedes-Benz. Gewoon vanuit uw bestuurdersstoel. Zo kunt u waar en wanneer het u uitkomt een onderhoudsafspraak inplannen. De werkplaats raadplegen. Of direct hulp inroepen bij pech onderweg. Dat is pas Personal Assistance.

Automatische verzending van gegevens
Mercedes-Benz Contact staat voorgeprogrammeerd in het telefoonboek van uw Mercedes-Benz onder ‘MB Contact’. Als u belt, worden alle relevante voertuiggegevens automatisch meegezonden, zoals uw kilometerstand, chassisnummer en de onderhouds- behoefte. U hoeft dus niets op te zoeken. En Stern Auto heeft alles wat hij nodig heeft om te bepalen welke onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd moeten worden, en een nauwkeurige prijsopgave te doen. Heeft u een Mercedes-Benz origineel navigatiesysteem, dan worden ook de GPS-coördinaten meegestuurd. Zo weten we in geval van stranding altijd precies waar u staat.

U kunt met MB Contact 24 uur per dag 7 dagen in de week:
•Melding maken van een stranding
•Afspraak maken voor een onderhoudsbeurt
•Afspraak maken voor een (schade)reparatie
•Afspraak maken voor een gesprek met uw dealer